piątek, 27 lipca 2012

Zakupy...


Cześć Dziewczyny :)

 

Dziś i w zeszłym tygodniu odwiedziłam drogerie Natura w Prudniku kupiłam tam kilka kosmetyków kolorowych z firmy MySecret
Po za tymi zakupami, będąc w Kluczborku kupiłam w Rossmanie krem do twarzy Ziaja, Masło kakaowe za 2,99zł jest świetny, tłusty, ale nie za tłusty, ślicznie pachnie i odkąd zaczęłam go używać zaczęła mi się poprawiać skóra. Od jakiegoś czasu walczę z ‘niespodziankami’ może dla tego, że jestem w nowym mi otoczeniu. Wieś inne powietrze, woda, jedzenie… skóra musi się przyzwyczaić i stroi figle wysypując mnie pryszczami. Jest nie co lepiej jak się zakończy walka postaram się wrzucić jakiś make up.

Pobyt w Klb przyniósł mi wiele ‘prezentów’ od mojego ukochanego. W Kluczborskiej Naturze kupił mi Kobo Professional, Colour Glossy Lips, nr 303 Charming za 6,99zł .
Błyszczyk dobrze nawilża usta, jak dla mnie ładnie pachnie, kolor ma dość delikatny i nie wyróżnia się zbytnio na ustach jest dość naturalny, ma maciupkie drobinki rozświetlające, które w świetle pięknie migocą  no i ma duże opakowanie bo, aż 14ml :). Pudełeczko moim zdaniem jest porządku i nie przeszkadza mi nakładanie do pędzelkiem, co u wielu dziewczyn jest minusem. Ogólnie mówiąc jestem zadowolona z prezentu. 

Następnym prezentem było lusterko 2 stronne z jednej strony z powiększeniem, nie powiem ile x razy, bo nigdzie nie pisało. Kupiliśmy je w sklepie Wszystko za… za 5zł.

A teraz parę słów o kosmetykach MySecret. W mojej kosmetyczce od pewnego czasu nie było ani 1 produktu tej firmy ale po zakupie My Secret,Lash & Brow Repair w cenie 8,99 zł w Naturze i MySecret, Eyeshadow base za 3,99zł w promocji. Ostatnio w drogerii są mega promocje na produkty tej firmy aż 50%. Kupiłam z przed ostatniej gazetki: My Secret, Trio Eye Shadow nr 302 i 306 w cenie jednej szt. 3,99zł, My Secret, Matt Eye Shadow  nr 502 i 505 w cenie 2,99zł. 

Z obecnej gazetki kupiłam : My Secret, Conditioning Mascara za 4,49zł, My Secret, Lash&Brow Repair Mascara za 4,49zł, My Secret, Sensitive Mascara  za 8,99zł (bez promocji, choć w sklepie pod nią widniała cena 4,49) i My Secret, Ceramide Hardener w cenie 3,75zł. Tyle co mogę powiedzieć to cienie matujące są świetne, dobrze matują jestem z nich zadowolona, odżywka Lash&Brow też jest niczego sobie, miałam problem z wypadaniem rzęs ona poradziła sobie obecnie używam ją jako bazę pod tusz. Resztę przetestuje i napiszę pokrótce co i jak .
Pozdrawiam, Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz